Toate produsele comercializate de catre site-ul AstraCasa.ro, cu exceptia celor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi (exceptie produsele resigilate), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
In cazul produselor vandute si livrate de ASTRA CASA S.R.L., certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre Societatea ASTRA CASA S.R.L.
Pentru produsele din Comanda care beneficiaza de garantie in baza certificatelor de garantie emise de catre ASTRA CASA S.R.L., vom transmite Cumparatorului aceste certificate de garantie fie in format electronic prin adaugarea certificatului de garantie aferent produsului in Contul Cumparatorului fie prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau ori in format tiparit.
Pentru o corecta comunicare a certificatului de garantie aferent produsului din Comanda, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si sa acceseze informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi existente in Cont.
In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile pentru 48 de ore in contul de client, va rugam sa ne sesizati acest aspect pe adresa de mail: contact@astracasa.ro.
In cazul produselor achizitionate de la partenerii nostri din ASTRA CASA S.R.L. veti primi la livrare pentru fiecare produs care beneficiaza de garantie un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. Garantia produselor achizitionate de la partenerii nostri este asigurata de catre partenerul care a vandut produsul sau de catre centrul de service autorizat al producatorului, dupa caz.
Produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificate, insotit de factura de achizitie si poze cu problema reclamata. In cazul in care produsul este transmis prin curier, costurile vor fi suportate de Cumparator. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei conform politicilor proprii.
In cazul lipsei conformitatii dar si in cazul garantiei comerciale, Cumparatorul are dreptul de a beneficia de aducerea la conformitate a bunurilor, de a beneficia de o reducere proportionala a pretului sau de a obtine incetarea contractului in conditiile prevazute de OUG nr. 140/2021. Repararea sau inlocuirea bunurilor se va efectua fara costuri, intr-un termen rezonabil care nu poate depasi 15 zile calendaristice din momentul in care
Vanzatorul/producatorul a fost informat de catre Cumparator cu privire la neconformitate, luandu-se in considerare natura si complexitatea bunurilor, natura si gravitatea neconformitatii si efortul necesar pentru finalizarea reparatiei sau inlocuirii. Consumatorul nu are dreptul de a obtine incetarea contractului daca neconformitatea este minora.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa contact@astracasa.ro .
Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
In cazul produselor resigilate, certificatul de garantie este emis de catre ASTRA CASA S.R.L. , iar garantia nu acopera aceeasi perioada ca la un produs nou, sigilat. Perioada de garantie este specificata pentru fiecare produs resigilat in parte. Conditiile de utilizare, manipulare si transportare a unui produs resigilat sunt aceleasi cu cele de la produsele sigilate.